Oferta współpracy z klubem

W celu nawiązania współpracy prosimy o kontakt pod numerem telefonu 726 104 787 – Dalecki Marcin

Oferta współpracy z klubem

MKS POLONIA LIDZBARK WARMIŃSKI

Szanowni Państwo,

Klub piłkarski powstał w 1957 roku. Największy sukces odniósł w roku 2001, kiedy to zespół seniorów grał w III lidze.

Dziś MKS Polonia to przede wszystkim ludzie, którzy patrzą przyszłościowo, dlatego też w pierwszej kolejności stawiają na rozwój dzieci i młodzieży. Za sukces dzisiejszych działań klubu odpowiada nie tylko zarząd, ale też 9 trenerów, ponad 120 dzieci, rodzice, kibice, wolontariusze oraz sponsorzy.

MKS Polonia jest wiodącym klubem w województwie warmińsko-mazurskim w zakresie szkolenia i rozwoju młodzieży, organizacji turniejów piłkarskich Polonia Cup. Nasi trenerzy systematycznie pogłębiają swoją wiedzę i umiejętności na różnego rodzaju szkoleniach i konferencjach.

Zapraszamy Państwa firmę do współpracy, ponieważ mamy ciekawą ofertę oraz więcej pomysłów na dalsze działania, które przyniosą wzajemne korzyści.

AKADEMIA PRZEDSZKOLAKA

W połowie grudnia w klubie MKS Polonia Lidzbark Warmiński odbyły się pierwsze zajęcia w Akademii Przedszkolaka, które do chwili obecnej odbywają się systematycznie raz w tygodniu. Zajęcia prowadzone są przez dwie trenerki animatorki sportu.

Głównymi celami piłkarskiego przedszkola jest przygotowanie do regularnego podejmowania ruchu i zaspokojenie potrzeby aktywności fizycznej. Nasza sekcja wspiera projekt dotyczący Lidzbarka Warmińskiego bez wad postawy i ściśle współpracuje z burmistrzem miasta.

Program zajęć odbywa się na zasadzie scenariusza bajek, gdzie dzieci uczestniczą w grach i zabawach edukacyjnych. Ma to na celu polepszenie stanu zdrowia oraz zapewnienie harmonijnego rozwoju fizycznego.

AKADEMIA POLONIA

Akademia liczy 11 zespołów młodzieżowych, które rozgrywają swoje mecze w lidze Warmińsko-Mazurskiego Związku Piłki Nożnej oraz w turniejach ogólnopolskich i zagranicznych.

Nasi młodzi piłkarze systematycznie biorą udział w obozach piłkarskich na terenie całego kraju oraz w różnego rodzaju testach.

Uczymy młodych piłkarzy zasad fair play, systematyczności, i że ciężką pracą można osiągnąć wszystko. Nasi piłkarze osiągają duże sukcesy na boisku, a także mają bardzo dobre wyniki w nauce. Poprzez sport kształtują swój charakter.

SENIORZY

Cel był tylko jeden: awans do wyższej klasy rozgrywkowej. Działania, jakie zostały podjęte w tym celu było zatrudnienie doświadczonego trenera Marka Rabczuka. Pod wodzą nowego trenera awansowaliśmy do klasy okręgowej, lecz Nasze aspiracje są jeszcze większe. Rozpoczął on budowanie drużyny seniorskiej opartej na doświadczonych zawodnikach oraz młodzieży. W okresie przygotowawczym do rundy wiosennej zespół rywalizował z wyżej notowanymi drużynami wygrywając wszystkie mecze, co napawa dużym optymizmem przed rundą rewanżową.

W kolejnych sezonach MKS Polonia Lidzbark Warmiński ma za cel nawiązać do bogatych tradycji i stać się wizytówką regionu w rozgrywkach seniorskich, a także umocnić swoją pozycję w zakresie szkolenia i promocji młodzieży.

STADION

Stadion Miejski imienia Henryka Wobalisa. Został w 2010 roku zmodernizowany i od tej pory jest to również stadion przystosowany z sportów lekkoatletycznych.

Ogólna liczba miejsc siedzących to 1600 w tym 480 miejsc pod trybuną krytą z bardzo eleganckim drewnianym zadaszeniem. Pełnowymiarowe boisko posiada oświetlenie, na którym rozgrywane są mecze i turnieje.

Na mecze wyjazdowe podróżujemy własnym transportem.

STRATEGIA FUNKCJONOWANIA KLUBU oparta na następujących zasadach:

Sportowe:

– walka o jak najwyższe cele sportowe, styl i widowiskowość gry jest dla nas ważna na równi z krótkoterminowym wynikiem,

– zespół budujemy zawsze z myślą o kolejnym sezonie a nie tylko o bieżącym,

– zespół opieramy na zawodnikach perspektywistycznych z miejscem dla najzdolnieszych juniorów,

– zespoły młodzieżowe traktujemy jako przyszłość i skarb klubu a nie jako obowiązek licencyjny.

Społeczne:

– wychowanie młodzieży z zachowaniem zasad fair play oraz jej wychowania w duchu sportowej rywalizacji,

– rozwijanie i promowanie aktywności sportowej w regionie,

– umożliwienie rozwijania sportowych pasji młodzieży z regionu i zaszczepiania w niej sportowych zasad fair play.

Organizacyjne:

– prowadzenie aktywnej polityki marketingowej klubu,

– traktowanie klubu w aspekcie sprawnie zarządzanej firmy.

Dlaczego sponsoring MKS Polonia Lidzbark Warmiński?

– jako klub piłkarski MKS Polonia Lidzbark Warmiński jestprzedstawicielem najpopularniejszego sportu w Polsce.Mecze piłkarskie przyciągają największą rzeszę kibiców spośród wszystkich innych kategorii sportowych. W Polsceliczba osób zainteresowanych piłką nożną sięga 17 milionów.Dzięki masowej popularności piłka nożna stała się jednym z najatrakcyjniejszych narzędzi promocji, co przekłada się na wymierne korzyści dla firm sponsorujących,

– przyjęta przez obecny zarządstrategia zarządzania klubem gwarantuje, iż środki zostaną zainwestowane we właściwy sposób, tj. w rozwój klubu w obszarach sportowych, organizacyjnym jak i marketingowym a tym samym zkorzyścią dla sponsorów,

– poprzez zawody piłkarskie, media, rodziców naszych zawodników oraz informacje zamieszczane na naszej stronie reklama dociera doszerokiego grona odbiorców.Przekaz jest widoczny dla niemal wszystkich grup docelowych. Kibicami i rodzicami naszych zawodników są osobywszystkichkategoriiwiekowych, stanowiący przekrój różnych grup społecznych. Koszt dotarcia jest wielokrotnie niższy niż w przypadku tradycyjnej reklamy,

-widzowie obserwujący zawody sportoweoglądają reklamę w sposób niewymuszonyw przeciwieństwie do innych form reklamy. Kibice nie są w stanie ominąć takiej formy reklamy jaką proponujemy.

– sponsor jest postrzegany jakofirma partycypująca w kosztach wydarzenia sportowego, funkcjonowania drużyny, niedziałająca jedynie z pobudek czysto komercyjnych.

-dołożymy również wszelkich starań by realizować strategię CSR Państwa firmy i wspólnie promować zaangażowanie społeczne przedsiębiorstwa, które kojarzyć się będzie zdobroczynnością, szczodrością, energią, młodością, zdrowym trybem życia, rywalizacją, zwycięstwem.

– emocje towarzyszące w sporcie sprawiają, żewidz podświadomie zapamiętuje reklamodawcę. Drugi skutek emocji to dużo lepsze i silniejsze zapamiętywanie (psychologia postrzegania) nazw i znaków firm sponsorskich.

Korzyści współpracy

– ekspozycja logotypu na poligrafii meczowej (plakaty, ulotki),

– reklama na nowo zakupionym sprzęcie sportowym (dresy, koszulki itp.),

– informacje w materiałach prasowych,

– umieszczenie tablic, band czy banerów reklamowych na terenie boiska,

– reklama w mediach społecznościowych (facebook),

– logo i wizytówka sponsora na stronie klubu (www.polonialidzbark.pl),

– umieszczenie reklamy na busach dowożących zawodników na mecze i turnieje,

– możliwość dołączenia gadżetów i upominków firmy do nagród wręczanych na turniejach organizowanych przez nasz klub,

– eksponowanie materiałów reklamowych dostarczonych przez Sponsora podczas organizowania imprez sportowych,

– reklama podczas wszystkich imprez organizowanych przez MKS Polonia Lidzbark Warmiński.

– dbanie o wizerunek i dobre imię Sponsora.

Szanowni Państwo!

Uważamy, iż prestiż Państwa firmy zobowiązuje do wychodzenia poza działalność czysto biznesową oraz do zaangażowania w przeróżne inicjatywy społeczno-kulturalne. Mamy nadzieję, że dzięki działaniom na rzecz rozwoju lidzbarskiego sportu dzieci i młodzieży będziecie Państwo postrzegani, jako instytucja otwarta i wrażliwa na potrzeby lokalnej społeczności. Żywimy nadzieję, że niniejsza oferta partnerska znajdzie uznanie w Państwa oczach oraz miejsce wśród celów marketingowych Państwa firmy, a ewentualna współpraca przyniesie wymierne korzyści zarówno Państwu, jak i rozwojowi sportu w Lidzbarku Warmińskim.

Zdajemy sobie sprawę, iż nasza oferta nie wyczerpuje wszystkich form przekazu marketingowego, w związku z powyższym jesteśmy otwarci na wszelkie Państwa sugestie dotyczące innych metod promocji.

Zarząd MKS Polonia Lidzbark Warmiński.

do góry więcej wersja klasyczna
Wiadomości (utwórz nową)
Brak nieprzeczytanych wiadomości